Eksponering i TV

Hos Pet PR arbejder vi målrettet på at udvikle gode og ærlige grundfortællinger, som tv-journalister og tilrettelæggere bare må have med i deres programmer

"Vi ved, hvad der skal til for at skabe historier, der giver omtale i de danske TV-medier, og som kommer ud til en bred vifte af jeres kunder i hele landet."

Eksponering i TV

Vi ved, hvad der skal til for at få taletid på TV-skærmen. En viden der har sikret en høj succesrate, når det kommer til eksponering af vores kunder på landsdækkende og regionalt TV.


I Pet PR arbejder vi målrettet på at udvikle relevante, unikke og ærlige grundfortællinger for vores kunder. Samtidig kender vi de redaktioner, journalister og tilrettelæggere, der står bag de store danske TV-programmer, og derfor ved vi, hvilke formater vi skal målrette lige netop jeres historie mod. Vi ved præcis, hvordan vi præsenterer jeres fortælling, så den både vækker interesse og nysgerrighed hos tv-journalister og tilrettelæggere, og vi sikrer samtidig, at I altid kan se jer selv og jeres kernefortælling i de historier, der genereres i medierne.

Cases

Som et resultat af Pet PRs presseindsats blev folkene bag ”Alt til hund og ejer”-messen inviteret i både Go’ Morgen Danmark og i Nyhederne på TV2. Vores presseindsats for hundepasningsportalen Dogley banede vejen for eksponering i indslag på både TV2 Nyhederne, TV Avisen, TV2 Syd, TV2 Østjylland og TV2 Nord. Vores presseeksekvering af hundebogen ”Læg din pote i min” resulterede i et indslag i TV 2 News, mens vores eksekvering af en PR- og brandingkampagne for tre af Danmarks dygtigste hundetrænere gav pote i form af indslag i Go’ Morgen Danmark, TV2 Nyhederne og TV2 News. Ligeledes resulterede Pet PRs presseindsats for hestemessen Hillerød Horse Show i et indslag i bl.a. TV2 Nyhederne.