Eksponering i printmedier
Hos Pet PR har vi en stor indsigt i, hvordan journalisterne på de danske redaktioner arbejder, og ved derfor, hvordan man udvikler historier, som bliver til artikler og interviews i landsdækkende aviser og dagblade
"Vi kender den danske mediebranche ud og ind, og ved hvad der skal til for at opnå eksponering i landsdækkende og lokale trykte medier, der bliver læst af jeres kunder."
Eksponering i printmedier
Hos Pet PR har vi en høj succesrate og mange års erfaring, når det kommer til at skabe eksponering i printmedier. Vi har en stor indsigt i, hvordan journalisterne på de danske redaktioner arbejder og ved, hvordan vi udvikler historier, der passer til deres specifikke målgruppe, format og deadlines. Vi kender den danske mediebranche ud og ind og har gennem årene etableret gode relationer. Vores mange år i branchen og erfaring fra de mange unikke PR- og kommunikationsopgaver, vi gennem årene har løst, har givet os den ekspertviden, der skal til, for at opnå omtale i landsdækkende og lokale printmedier, der bliver læst af jeres kunder.
Cases
I Pet PR har vi fået hundepasningsportalen Dogley i trykte medier som Politiken, Berlingske, Ritzau, Alt for Damerne og Familie Journal, mens vores PR-arbejde for hestemessen Hillerød Horse Show resulterede i en 2-siders reportage i Berlingske. I forbindelse med udgivelsen af bogen ”Læg din pote i min” resulterede vores indsats en artikel i Jyllands-Posten, mens dækkenproducenten Siccaro fik omtale i Jyllands-Posten, BT, SN, Nordjyske, Frederiksborg Amtsavis, Hjemmet og Magasinet Jæger. Vores presseindsats for tre af Danmarks førende hundetrænere banede vejen for et interview i bl.a. Kristeligt Dagblad og Viborg Stiftstidende.